Luft.............

Idag på morgonen så skulle jag gå till tandläkaren och jag kanske ska ta bort tandställningen nästa gång :D
sen när jag kom till skolan så var alla med varandra och jag var som luft hela f***ing dagen ingen var med mig jag hade skit tråkigt och det beror på en person >.< sen så på jumpan så blev jag  sur för jag var ju luft och jag satte mig och grät.Min jumpa lärare kom och jag ville ej berätta så jag var sur hela f***ing lektionen.Om ni känner er som luft så vet ni att ni inte är ensamma och om ni  vill nån mig och prata om nått så mejla mig här är min e-post adress:[email protected]
facebook:Erica Bengtsson Korsås
skype:Erica2858
så fråga mig som vän skypa med mig eller mejla med mig så prata med mig ok puss på er och det är fråge stund hejdå älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0