heeeeeeeeeeeeeeej frågestund!!!!!!

Hej idag är det frågestund fråga vad ni vill!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så nu ska ni få fråga ;)
░░░░▄▄▄▄▀▀▀▀▀▀▀▀▄▄▄▄▄▄
░░░░█░░░░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░▀▀▄
░░░█░░░▒▒▒▒▒▒░░░░░░░░▒▒▒░░█
░░█░░░░░░▄██▀▄▄░░░░░▄▄▄░░░█
░▀▒▄▄▄▒░█▀▀▀▀▄▄█░░░██▄▄█░░░█
█▒█▒▄░▀▄▄▄▀░░░░░░░░█░░░▒▒▒▒▒█
█▒█░█▀▄▄░░░░░█▀░░░░▀▄░░▄▀▀▀▄▒█
░█▀▄░█▄░█▀▄▄░▀░▀▀░▄▄▀░░░░█░░█
░░█░░▀▄▀█▄▄░█▀▀▀▄▄▄▄▀▀█▀██░█
░░░█░░██░░▀█▄▄▄█▄▄█▄████░█
░░░░█░░░▀▀▄░█░░░█░███████░█
░░░░░▀▄░░░▀▀▄▄▄█▄█▄█▄█▄▀░░█
░░░░░░░▀▄▄░▒▒▒▒░░░░░░░░░░█
░░░░░░░░░░▀▀▄▄░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░
░░░░▄▄▄▄▀▀▀▀▀▀▀▀▄▄▄▄▄▄
░░░░█░░░░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░▀▀▄
░░░█░░░▒▒▒▒▒▒░░░░░░░░▒▒▒░░█
░░█░░░░░░▄██▀▄▄░░░░░▄▄▄░░░█
░▀▒▄▄▄▒░█▀▀▀▀▄▄█░░░██▄▄█░░░█
█▒█▒▄░▀▄▄▄▀░░░░░░░░█░░░▒▒▒▒▒█
█▒█░█▀▄▄░░░░░█▀░░░░▀▄░░▄▀▀▀▄▒█
░█▀▄░█▄░█▀▄▄░▀░▀▀░▄▄▀░░░░█░░█
░░█░░▀▄▀█▄▄░█▀▀▀▄▄▄▄▀▀█▀██░█
░░░█░░██░░▀█▄▄▄█▄▄█▄████░█
░░░░█░░░▀▀▄░█░░░█░███████░█
░░░░░▀▄░░░▀▀▄▄▄█▄█▄█▄█▄▀░░█
░░░░░░░▀▄▄░▒▒▒▒░░░░░░░░░░█
░░░░░░░░░░▀▀▄▄░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░
Av:Karin Sandh nu kommer hennes länk till hennes blogg ;) http://karinsandh.blogg.se/ så hejdå fråga på
FRÅGESTUND!!!!!!

Kommentarer
Postat av: kaaaarin :D

hejhalloj!

1. Hej alla som läser detta ;) Gå in på min blogg o fråga mej på min frågestund! :D

2. Erica,gillar du mej?

3. Bli kysst till döds eller kramad till döds?

4. Cola eller fanta?

5. Chips eller godis

2012-03-15 @ 19:34:48
URL: http://karinsandh.blogg.se/
Postat av: erica :)

2.Ja jag älskar dig på ett bästis sätt :P

3.krammade till döds och vrf frågade du det.

4.COLA SÅ KLART!!!!!!

5.CHIPS MUMS :P

2012-03-15 @ 19:38:24
Postat av: Amanda

1.Hur kan du vara så snygg?

2.Hur går det med Alex?

3. är du kåt på honom?

4. har du smakat på alkohol?

5. Gillar du Bananer?

Älskar din blogg! Tacksa för svar på alla frågor! <3

2012-03-17 @ 18:58:10
Postat av: erica :)

hej amanda

1.jag vet faktiskt inte och jag tycker inte att jag är så snygg men tack ;)

2.jag vet ej men vi är vänner

3.nej jag är ej kåt på honom

4.ja det har jag och det smakad3e skit äckligt

5.ja jag gillar bananer och tack för du tittar på min blogg amanda ;)

2012-03-19 @ 14:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0