En berättelse

Jag kom på en berättelse när jag gick hem.
Ingen bryr sig om mig jag är bara luft inget annat jag hörs ej på lektionerna jag är bara luft på fredagar känner man sig mer en bara luft man känner sig ful och ingen gillar mig inte ens den killen man är kär i.nej man är bara luft om ingen märker att man går hem när man är sjuk då är man bara luft när min kompis och jag är med två killar i min klass när hon går hem så vill inte dom killarna prata genom Skype med mig.dom stänger bara av.dom vill inte prata med mig för jag är ful den fulaste av dom fulaste jag kommer vara FOREVER ALONE!!! 😢😭 jag kommer dö ensam och mina barnbarn kommer inte undra vart jag tog vägen.Jag kommer ligga helt själv i graven och inte ha nån att prata med.Gud kommer inte öppna himlens portar för mig.
THE END


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0