Bio med dom roligaste killarna EVER!!!

Hej idag så gick jag och hade världens bästa dag.Jag,Karin och Andreas (en kille i min klass)skulle gå på bio och sen Andreas kompis hoppade in för Karin bjöd in honom och han heter Alex .Och då gick vi till Solna centrum och hade skit kul XD för vi åkte hissen och gjorde det flera gånger XD.Sen skulle vi gå på bio på journey to the mysteries iland och den var skit bara!!!!! Och sen sa vi efter filmen att vi skulle göra om det nån gång och en sak till innan ni går så tappade jag 70kr jag har inte berättat för min pappa XD så jag ligger så illa till!!!!!!
Ok hejdå ha en trevlig helg och jag älskar er så många pussar och kramar på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0