Min födelsedag

Hej som ni vet så fyllde jag år i måndas och jag fick ju tårta och nu ska jag beskriva den den var stor och hade ljus chocklad och vit choklade på och jag hade jordgubbar på och på toppen så låg det kkinder egg fyllda med fransk choklade mos i varje och vit choklade mos.Vi har inte ätit upp den en så hjälp mig att äta upp den min mamma har gjort den också.
.
Min mamma var en konditor för så hon kan göra tårtor hon gjorde en pippi tårta åt mig en gån och en teletabistårta också så hon är otrolig.Jag fick masor med lego och en simpsons affis av mi storasyster och jag fick ett sims 3
 
den är skit bara jag är som en sims 3 nörd fast inte sån nörd okej jag hade också namstdag och jag heter maria i mellan namne så fick jag när jag hade namstdag som erica så fick jag ett hello kitty lakan nu ska jag gå och äta jordgubbar

ha en trevlig dag hejdå :-))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0