Min skol dag och igår hihi <3 :)

Hej igår så var jag med Elin min bästis jag har fler bästisar men jag var hemma hos Elin och vi spelade sims 3 nöjes kväll tror jag det heter :) .Sen på tisdag var jag i skolan och min lärare heter Mikael men vi kallar honom Micke och han är världens bästa lärare och mina kompisar heter Karin,Julia,Elin,Ellen,Elena,Sara och Amanda. Jag har en katt som heter Enok och i skolan så retas många med mig och säger trollet till mig och kosås som mitt efternamn som jag heter korsås men ilafall så har jag blivit kallad trollet enda sen jag gick i första klass.Jag är in på Facebook hela tiden och jag heter Erica Bengtsson Korsås på Facebook
Jag har tre syskon och den första (min storasyster) som heter Dana min lillebror heter Justus och min mindre lillebror som heter Larensius men vi kallar honom för Larre.Ni undrar säkert vad jag heter i mellan namn och jag heter Erica Gumbrit Maria Signe Bengtsson Korsås <3 .
Det är ett foto från facebook som jag och mina kompisar kallar lol bilder hihi <3 .

Kommentarer
Postat av: Pappa Erik

Hej älskling, har du blivit en liten bloggare nu också ;-) Kram pappa

2011-01-25 @ 16:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0