Min handikappade bror som jag älskar <3

Hej Justus min bror han är funktionshindrad. Han har en knapp på magen där han får mat.Han har svårt att prata för att han har förlamade stämband och det är väldig synd om honom. Det är inte bara lärare som lär ut matte,svenska,engelska för dom som har funkionshinder.Jag är typ som en lärare för justus för jag lär ut i lek och sällskap .Justus har gått igenom mycket svåra sittvasioner ja vart ska jag börja jo men det handlar inte om situationer utan om hur justus dog men sen av ett mirakel så komm han till  liv. Ja det började så här mamma hade fött justus (kejsarsnitt) och docktorna sa att han var död men mamma sa att han levde och ni vet att maskinerna inte pipper när man är död . Sen efter en stund så började maskinerna pipa och där kommer miraklet in .Bam och han är vid liv och jag var så glad.En situation ja det var när justus var åtta år och hans icke kompisar som en av dom försökte ryka ut knappen och det är jätte farligt och asistenten var inte där då för han eller hon  var och lekte med dom friska barnen TA LITE ANSVAR FÖR GUDS SKULL!.Justus har gått igenom många oprationer men nu till nu tid Justu ska börja i min skola Råsunda skolan och han kommmer ju få en assistent och jag kommer hålla ögonen på hon eller han och säga till dom om dom är med andra barn hela tiden.Jag älskar min bror precis som han är.

STÄLL ER INTE PÅ PARKENRINGAR MED SONT HÄR MÄRKE OBS OM NI GJÖR DET SÅ FÅR NI 1000 KR I BÖTER. DE NI!  JAG VET ATT DET INTE FINNS SÅ MÅNGA PARKERINGAR MEN STÄLL ER INTE PÅ HANDIKAPP PLATSER. SÄG TILL ERA FÖRÄLDRAR ATT INTE STÄLLA SIG PÅ HANDIKAPPP PLATSER OCH SÄG ATT DOM FÅR BÖTTER MED 1000 KR DÅ! OKI HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0