Min snö dag och skol dag

Hej idag så hade jag det väldigt snöig dag och det ska jag berätta.

1.Mamma fassnade med bilen p.g.a en gammal dam med sin hund och mamma gick och skälde på damen och  hunden.

2.Att jag fick gå igenom snön med larre till dagis och sen fick jag gå till  skolan.

Men min skoldag var bra först hade vi träslöjde och det var kul vi har en lärare som clas hoppas jag stavade rätt.

Vi gör skålar jag är den ända som gör  en rund skål.
Vi hade också hemkunskap och vi gjorde kokostoppar det var kul jag gjorde med en kille i klassen  som heter chema han är skit snäll tycker jag nåra av dom andra tjejerna tycker han är dum men det tycker inte jag!!!!!.

Ha en trevlig helg och förlåt att jag inte har skrivigt på länge :D

Kommentarer
Postat av: anonym

Gillar du chema?

2011-02-24 @ 16:51:24
URL: http://framtiden.blogg.se/
Postat av: Erica som skappade bloggen

han är snäll :)

2011-03-12 @ 18:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0