Min dag idag och igår hihi

Hej igår så sålde vi kärleksmums föratt få pengar till en klassresa det var jag och elin som bakade dom och vi hade jätte kul !!!!!.

Sen så gick vi utt och gick fram till folk och frågade om dom vi köpa fika vi hade kaffe också.
Dom som sålde var jag, Elin,Karin och Julia men sen så gick julia hem och vi fortsate sälja dom flesta sa att dom inte hade pengar.Vi såg en anka som var blind på ena ögat för det hade hänt en olycka vi visste inte vad som hade hänt.Men vi blev fotade av en fotografe och det var kul men tänk om vi hamnar i tidningen det vorde kul.


Idag så skulle jag och Elin sälja kanelbullar och vi bakade men när vi skulle sälja så ignorerade många oss vi ropade men ingen kom och köpte bara fyra styken men alla  andra  bara ignorerade oss det var inte alls kul och ha en bra kväll!!! :-D hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0