28 Februarie speciel

Hej på måndag fyller jag år jag fyller 12år och då har Maria namstdag och det är väldig många som heter Maria och som heter Maria i mellan namne jag heter det och nåra i min klass och då har ju jag namstdag och jag fyller ju år då så jag kommer få prisenter jag önskar mig mycket lego.men man kan inte få allt eller hur.Jag ska ha ett kalas som vi badar och sedan går på resturang Mmmmmm..... det låter kul tyker jag.Jag brukar bjuda tjejerna för killarna ger en konstiga saker.Jag har en fråga 1.hur många heter maria i mellan namne eller heter maria tror du?? 2.heter du maria i mellan namne eller heter maria?? 3.känner du nån som heter maria i mellan namne eller heter maria så säg gratiss!! 4.känner du nån som fyller år den 28 februarie eller fyller du år då?? skriv gärna era svar på frågerna på kommentaren tack ha en trevlig helg :-)

Kommentarer
Postat av: Ellen

1.skiiiit många jag kan nt svara på de <3

2.jag heter Maria i mellan namn(Ellen Agnetha Maria Winther

3.Det ska jag! ;)

4.Jag känner ju dig och du fyller år då så ja jag känner någon som fyller år den 28 februari!<33333

GRATTIS I FÖRSKOTT ERICA!!<3333

2011-02-27 @ 09:17:56
URL: http://foreverstars.blogg.se/
Postat av: Anonym

det heter mellan-namn, inte mellan namne...

2011-03-07 @ 19:01:33
Postat av: Erica som skappade bloggen

jag skriver fel iblan

2011-03-12 @ 18:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0